måndag 8 juni 2009

Söndag :)


Hej hej idag var det då söndag XD idag har jag typ bara tråkat, Men senare på kvällen åkte jag till Jennie, Före åkte jag till S-market och handlade turkisk peppar,cyklade som fan till Jennie :) ville hinna före XD för Jennie och hennes Mamma väntade på skjutts :) Jag hann precis före dom kom :D:D nåjaaaa... Seeeen.. Vid henne ritade vi lite och kollade på tv när dom tatuerade+ att vi drack cocis :') HAHA jag och Jennie har kommit på att vi äter godis varje dag 00 hmm inte något nytt precis :).. Åkte hem vid 1o tiden.. Satt på datorn senn och kollade film :) Här komer bild på vad jag ritade, Jag suger på att rita, blev inte alls nöjd med denna teckning, gissa vem det är.. Tänk på huva kommer ni kanske på det :P det ser ni på bilder men :P och emo pannlugg :') nåja Hejs :D <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar