måndag 8 juni 2009

Måndag




Hejj :) idag vakande jag klockan 10, gick och dukade på bordet tills Broshan och Pappa skulle komma hem och äta till klocka 11, efter gick jag och lade mig igen, coh vaknade klockan kvart före 11 istället,klädde på mig och bädde sängen samt lagade på datorn.. Senn gick jag och Kollade på tv i vardagsrummet..Senn ringde Jennie och Frågade om vi kunde göra något senn där klockan 12 på dagen..nåja jag åt mat och lagade mig färdig.. Jag åkte till hvc och väntade på henee, senn åkte vill till bibban som planerat ::P Hon lånade en bok :) Jag har tappat mitt bibba kort -.- vi åkte och köpte godis efter :D haha igen köpte godis :D går mkt pengar här XD nåja vi åkte till Parken och tog en MASSA kort :D så kmr mkt kort nu.. senn kom emil ? :D hah men sen stack han :P..vi tog en massa kort XD och filmade XD jag tror jag skall sätta upp en video där Jennie klättrar :D(om jag får jennie) MEN LYSSNA EJJ PÅ MIN RÖST SEN ! DEN LÅTER HELT BÖGIG! nåja vi åkte till mig senn :) vi lagade en Smoothie drink :) Kan sätta in recept senare :) vi gick ut och drack den..jennie tog kort på våra blommor och sade vi har så mkt blommor XD haha du är inte den första som säger dt ;) nåja jennie åkte hem sedan, jag åt mat där 6 tiden :) Jag fick som mat hembakad pizza :) Nami.. Nåja satte mig vid datorn senn.så nu sitter jag här.. Hejs :) PUSS O KRAAM // Lena

HAHAH MIN RÖST :DDDD btw det är malax dialekt som ja pratar :P

4 kommentarer: