onsdag 3 juni 2009




Hej Igen på er ;) Nu ska ni få nått att läsa :) Idag vaknade jag där klockan 11 tiden av att pappa väckte mig ._. blää Jag åt mat och for till Farmor och klippte gräset åt henne.Hon blev så tacksam för det ! aaw, måste ju ofc hjälpa henne också :) Nåja jag fick 10 € av henne för jag gjorde jobbet åt henne :DDD Senn åkte jag hem och satte mi vid datan och pratade med Jennie på datorn.Senn så måstade jag städa dt jvla rummet jag har och plocka i diskmaskin och ur diskmaskin -.- Nåjaa jag började städa och FYFAN vad mkt damm jag har ¨/ därför så svårt att andas och jag nyser så ofta ? Men har ju pollenallegi också men jaja, jag hittade fullt med spindelnät OO å ja ba : men vafan ... Efteråt plockade jag så fort som fan in i diskmaskin, jag höll på me två saker på samma gång. Städa rummet plocka ur diskmaskin sedan springa till rummet å städa lite och springa till diskmaskinen igen. Jag höll x-akt på pricken bli färdig med allt tills dädi kom hem från jobbet. PUH! SEEEEN ... blev det mat. Fick plättar och soppa till mat. Efter satte jag mig vid datan igen :') Pratade med Jennie på berusad.org, hon frågade om vi kunde göra ngt ikväll eftersom det ite var någon fotbollsträning.. Så jag gick och duschade för jag luktade så mkt bensin -.- . Blev färdig till klockan 6 prick ! stod vid spegeln i 20 min säkert :') Senn cykla jag emot Jennie vi skulle ti vestis bär :)))) Jag köpte glass och en LITEN godispåse.. Vi satt och åt då. Efter åkte vi till parken och satte oss och pratade och tog lite kort,. EFTER igen , till handlin köpte där då en energi flaska intressant. Satt oss på trappan :D Senn kommer Lillin med motorcykel (här kmr det roliga) och han mamma kör. Och Jennie ba : VAH JEE BERGMAN SOM KÖÖR ? :OOO:D Lillin: nääääää mammm ! haha hon var ju jätte kort :') sry ^^ ta inte illa upp ;) Senn såg vi några pojkar på moped ? dom hälsade XD hahah jag o Jennie ba : veeeem va ide ? jag : DIIII HÄLSAAAAAA :D hahah senn belv vi helt sura eftersom vi inte hann se vem det var. Bara att den som körde hade orange/blont hår och den som satt på hade brunt hår.. Så vi åkte till Jennie och satte oss vi datan för att ta reda på vem dt var OO sen kom vi fram till att det var Noon och Nico, hoppas vi har rätt nu.HAAHa då jag och Jennie kom fram till resultatet vi ba: MEN ÅÅÅH jag : ''ja som trodd e va najn som vila flört å najn snygg'' hahahah XD humor Senn ggick vi ut och ''lekte'' med fotbollen hennes.. Efter typ 15 min cyklade jag hem.. Så nu sitter jag här IGEN :D sitter och chattar samt lyssnar på Johm ME - love is my drug, bra låt. JAA en sak.. kan nu hjälpa mig med en sak. kmr ej på va låten heter. Men refrengen går typ så här '' was it worth'' nåt såntdär :O dom spelar den hela tiden på radion. Kommer inte äns på melodin nu heller.. Men ha det bra :D:D :) Hejs <3>

3 kommentarer:

  1. Hahah, skriv ti noon på berru o fråg om e va di som hälsa!! :D

    SvaraRadera
  2. På denhär bilden ser mitt leende ut som ett smilisleende, visst!? :D

    SvaraRadera