fredag 5 juni 2009

Heluu !


Bild på huset var han bodde -------------------->>>>


Hej ;) Igår kom ju Jennie till mig och sovde över :) Jag åkte emot henne, vi möttes vid kommunen.. Vi åkte till S-Market och köpte godis och sånt för kvällen. När vi kom till mig.. så satte vi oss vid datorn och där satt vi fast klistrad ända tills Jennie sa vi kunde gå ut och ta några bilder.. Vi gick till skogen och tog en massa ego pics och kompis bilder. Det kommder bilder senn orkar inte lägga in nu ;) Senn kom vi på att vi kan ju göra en film om något ;) Såå vi gjorde en film.. Den får ni sedan se. Vi måste göra om den, den blev lite för lång.. HAHA den kanske inte är så rolig för er men för oss så skrattade jag ihjäl mig så ja kissade ner mig :''''')) Nåja senn gick vi hem tbx.. Och satt fast klistrad vi datan ända tills 2 på natten , iallafall Jennie, jag kollade film så. Vi gick och lade oss kl 2 . Senn var det någon som ringde halv 3 åt Jennie med hemlligt nummer :S Hon hann inte svara för hon var på väg in i sömnen samma med mig som satt och sms:a till Alex <3 Vi åkte till stan nästa dag XD vid sundom såg jag en as söt pojke :D vet var han bor nu med, kollade vart han åkte XD kolla där uppe..

2 kommentarer: