måndag 1 juni 2009

Sommarlov !


Hej Hej :) Äntligen sommarlov :) vi fick sommarlov på lördag 30 maj. Jag vet jag har inte bloggat på SKIT länge ! Förlåt! Lovar det inte ska hända igen ;) Skall FÖRSÖKA vara aktiv varje dag! Skall berätta lite om vad jag skall göra idag :) Jennie skall kanske komma hit, vi skall sova i tält. Hoppas hon FÅR komma :D Tänkte komma på något riktigt roligt att göra med henne idag :) Tänkte vi kan ta med datan i tältet sedan ikväll :D:D tror vi skall ute och ta en massa kort med :) Dom kommer äver att laddas upp här senn ! nu har ni något att se fram emot ! ska ta en massa kort sådär när solen går ner och sådant . Sen är det så att vi är ensam hemma sen imrn ända tills 4 förutom klockan 11 då Kenneth och Pappa kommer hem och äter..Jag och Jennie kommer allts han en massa kulit kan jag säga er ;)))) Nu skall jag ta en dusch,Ha det bra tills dess :) Puss o´Kram // Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar