tisdag 2 juni 2009

Min dag idag :)



Hej Hej igen (: Nu kom ja just precis hem från Åminne. (: Har varit med Jennie där på en hund tävling(eller mach tävling heter det ju igetligen (: ) ! Skall berätta nu för er om hela dagen. Ja var skall man riktigt börja ? XD Nåja jag har ju sovit över hos Jennie från igår :D Det kan ni läsa i nedre blogg inlägget ;) Jag åkte dit eftersom hon inte kunde komma pågrund av henne hosta :(

Nåjaaa. När klockan var runt havl 12 åkte jag hem efter pengarna mina och kameran och cyklade så snabbt till Jennie igen :D Jennie tog visst tid.Det tog hela 48 min för mig :') hhaha. Meeen ja stod ju säkert framför spegeln i 15 min :'''') nåja när jag kom dit så hämtade Jennie något från övre våningen jag passade på att ta ego pics vid spegeln ;) Men senn åkte vi till camping i åminne.. Vi köpte något smått godis att äta och satte oss i gungorna och pratade samt tog kort (: Senn börjae vi ta lite överdrivet med kort :D Vi sprang till Stranden och tog kaveri kort där och mera från sjön mm :) Vi var säkert där i 1 ½ timme.. Vi åkte till Jennie tbx.Vi kollade på tv och drack saft med isbitar i, namm namm ;) Senn bestämde jag mejj för att åka hem och duscha och äta mat, för jag och Jennie skulle på en ''match show'' senare på kvällen.
Så jag cyklade till Jennie igen där kvart före 6. Kom fram 6 tiden och så cyklade vi till Åminne. Där var det många hundar redan före vi kommit. Vi satte oss ned en stund och väntade på att kön till där man anmälade sig skulle bli mindre. Senare efter en stund gick Jennie och ställde sig i kön.Hon kom tbx med ett hund-godis i handen som hon fått XD Nåja klockan 7 började det.Jag satte mig ner i gräset och tog några bilder på Jennie.Men hon syntest inte så bra,det var så mkt andra hundar i vägen ._. Men när hon var färdig gick vi till stranden och jag tog en massa kort på henne med hennes kamera (: Vi åkte sedan hem. Jag kom hem runt 8- halv 9 tiden (: Nu sitter jag här och chattar samt bloggar. Nu kommer det några bilder jag redigerat ihop :D Ha det så bra :*) Puss o´ Kram// Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar