tisdag 2 juni 2009

Hos Jennie :)


Hej , är hos Jennie, har sovit över hos henne från igår (:
Eftersom hon inte kunde komma så åkte jag dit för att ha min otursdag vid henne; idag
Vi gick och lade oss 12 ? Men jag satt och textade sms med Alex hela tin så det tog säkert en hel timme före jag hade slutat. Jennie bara : ''Meen kan int du ståpp ondan telefon nu ? ''
Men jag sms:ade och sms:ade :DD.. Vi vaknade klockan 10.. Gick ner och åt frukost , åt smörgus med marmelad och drack te. haha när jag skulle ta socker och lägga i min te kopp så hade jag inte lagat fast locket ordentligt så när Jennie skulle stoppa undan den så tänkte hon nästan fälla den <:när hon skulle ta upp fönstret så flög termometern på bordet. Och när hon skulle öppna kylskåpet så rammlar det ner magneter på golvet X''D haha.. Kanske det är hennes otursdag idag och inte min ? :) Hehhe men nu for ja.. Hejs ,skriver mer senn :)
Puss o Kram // Lena

2 kommentarer: