måndag 6 juli 2009

Messommarn

Hej hej :) Ska berätt om Messommarn nudå :) Eftersom jag inte kunnat logga in på länge så berätta jag nu om den och vad jag MINNS av den då : )

Fredag
Jag åkte med Jennie till skäret där halv 12 tiden.
När vi kom fram så åt vi mat och gick i bastun och gick och simmade (: Skönt !
Kl halv 4 började vi åka till Jennies Faddrar. Dom bjöd på väldigt GOD mat ! mumsiit~
Nåja dt var mkt folk där på kvällen ! haha jag träffade alla möjliga XD
Väldigt roligt där kan jag säga spec när jag träffa han ::D höhöh Lalallala nu ska vi int gå in
på sånna detaljer..Vi spelade fotboll och dom var helt fulla :D så dom vinglade helt när dom spelade :D haha , men några personer åkte till ett annat skär så vi blev ganska lite då ¨/ Men vi spelade ändå, och det blev Mitt och Jennies lag som vann med 10-5 ::D vi var typ 5-6 personer ilagen.
Senn så var det vinnarna som skulle gå och simma.. Jennie gick och några till men inte jag eftersom jag frös :S Vi gick till sängs kl 4 tiden på natten ? :D

Lördag
Vaknade 10 tiden. vi gick upp ,gick på toa och sånt skit..
Vi började åka hem sen till Jennies skär.
Jag och Jennie solade,simmade,bastade,var ibåten och sådant.Vi sovde i båten :)
Det var mysigt och varmt där :D Nåjaaa vi gick väl och sovde 3 tiden ? elr då sovde iallafall Jennie jag satt vaken och funderade ..

Söndag
Vaknade halv 11 tror jag det var gick och åt frukost.. Vi satt för det mesta i båten
Vi åkte hem 2 tiden.. Jennies familj skjussade hem mig..(:
DET VAR SÅ JVLA BRA MIDSOMMAR ! VILL TBX TILL FREDAN !!

2 kommentarer: