tisdag 7 juli 2009

Idag (Tisdag)

Hej Hej bloggen ! idag har jag varit med jennie på kvällen och kollat på michael jackson sedan kl 3 på dagen til halv 11 på kvällen. Vi har kollat på minnesstunden .. satan jag började böla :( kännde hur jag riktit fick tårar i ögonen, men jag ville hålla tbx dom.. så jag gjorde dt. men dt blev lite svårt att tala jag såg jennie också fick tårar i ögonen :( Så jvla sorligt då hans bröder bar fram kistan där han låg i.. och när hon minns ej vem sjöng låten I'll be there.. <3>
Nu sitter jag här med datorn i min famn och chattar med Olli på msn :P Dom har michael jackson konser på tv4.. Kan hända jag kollar en stund på det, Jag skulle också viljat se honom in real life. Jag hade ju chansen :( nu is it too late..
Nåja imrn berättar jag om helgen och när jag var med Jennie till stan.. Nu är kl 00:16 så jag tror jag skall snart lägga av datorn tror jag :P Gonatt ses imrn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar