onsdag 8 juli 2009



Hej igen :) Skall nu berätta om då jag och Jennie var till stan förra vecka på torsdagen Vi åkte med bussen till stan där nio tiden vi kom fram runt halv 10 det var inte mkt butiker som hade öppnat då så vi gick runt i rewel center. Dom mesta affärerna öpnade 10. Jag köpte spännen,en svart tunika leoprad strumpbyxor (dom var grå och svar) Vi åt mat 1 tiden på maccen, mums XD länge senn jag åt mat där.. Vi åkte hem 4 tiden. Och ja då vii satt och väntade på att jennies pappa skulle komma och hämta oss så kändest dt spm att alla kollade på oss, vi var helt flumm coh skrattade åt bara för en person gick förbi :D Hahaha.. Senn var det en gubbe som blinkade åt Jennie sådär plötsligt bara :S och sa något på ett annat språk och senn kollade han på båda två och flinade äckligt :S Nåjjaaaaaaaaa jag å jennie åkte och simmade efter åt haha jag och Jennie träffade Jocke och macci vi camping XD kan säga att dt var helt tyst när vi satt vid bordet med dom. Jocke frågade mest bara konstiga frågor ibland( enligt mig ) X''D senn kom krisu (broshan) och sattt sig ner ..hahah skall inte gåå in direkt på vad dom saa.. Men jag och Jennie skrattde åt det hela vägen :S Vi var helt paff åtminstone jag som vågade äns tala med han :S Hahahahahha :D känns som jag blivit modigare senn den dagen :S vet ej varför. Men nu skall jag dra härifrån. Hoppas alla har dt bra. Puss å Kram / Lena
btw jag lade ut en bild på mig med nya kläderna på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar