måndag 13 juli 2009

gokväll ;)


Hej hej XD Öhm :D Jag har inte bloggat på några dagar men har bara glömmt -.-'' tiden rinner iväg när man har kul ;) Är dt inte såå..
Nåå iallfall igår ? Så va jag med Jennie på kvällen :) idag har jag..Klippt gräset hos farmor och förtjänade 10 euro, och inte så mkt annat har jag gjort (:
Men gud vad jag längtar tills dt är ONSDAAAAAAAG !! helvete.. Då skall jag och Jennie till Ideapark kommer bli så bäst (: <3><'' söpö gris :D höhöh. imrn skall jag och glippa gräset till Farfar.. hoppas på att ha 70 euro när jag åker till ideapark.. Nu just har jag 0 :D Men i går tjänade jag ihop 40 euro :) Och idag 10, och imrn 15 :D så då kmr jag att ha 65 euro när jag åker till Ideapark :D inte så lite men ändå XD Det kmr ju att ta hela dan att gå igenom dt stoora shopp centret :D voi voi jag längtar ! Nå ha det braa ! Hejs

PS. FUNDERAR ATT KLIPPA UPP HÅRET SOM PÅ BILDEN (: MAMMA HAR BESTÄLLT HÅRFÖRLÄNGNIGNAR IDAG (: men tror dom inte räcker :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar