lördag 23 april 2011

Vad skall jag ta mig till

hur fan skall jag ta mig igenom detta.
snart börjar min blogg gå ut på att skriv om dig
men ja orkar inte bry mej, hänger bara med
all min energi har jag satt åt deej, börjar blir slutkörd snart.
vet int va ja ska sejj längre...fö mina känslor ligger i splitter på golve.
ja e int mej själv längre, ja ha blivi nån annan, he int riktiga Lena som finns längre.
fråg int mej vart on ha fari,he no du som ha tagi on.. för hos mig finns hon int..
ja hoppas du e glad nu, nu fick du som du verkligen vila..
ja e så säker på att ja int klarar mig genom detta. ja e så säker att he kommer bli som di andra ggrna.
Kan du int snälla vän si ?! kan du int se?
vi ha bråka hu många ggr som helst. ändå ha vi int gått ifrån varandra, utan vi ha klara oss igenom all skit tsm.

ett tydligt tecken på att he e kärlek på g.
vi ha båda sakt skit åt varandra..
men he som vi ha lappa hålen me den kärlek vi hadd då !?
Å he du håller på me nu får mig att gräv ner mig själv under marken,å si upp när du ha sluta.
men he väl ditt sätt å gör så när du mår dålit, mitt sätt e att skriv av mig
Ja ha haft tankar där ja tänkt '' nä nu fan Lena nu fan tar du dejj ifrån an !''
men snälla vän he GÅR INT !!!!!! he går int, ja tkr om dej fö mkt fö ti gå ifrån dej.
mitt hjärta dras dit vart he vill, jag kan int styr he. ja kan int låt bli..
mina tassar kan int låt bli dej. du sir väl själv he int går ?
hoppas du e glad.. nu fick du som du vila..
men ja älskar dej oavsett vad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar