måndag 11 april 2011

a true story

tänkt skriv hit nu någonting som kommer helt å hållet rakt från hjärtat. ja vet int var ja ska böri fö he så mkt som ska ut, å he kanske kan kännas för på fö dig, vill absolut int att e ska gör he så..
jag har i allafall mått skit dide senast dagan, fö att va osams me dejj e nånting ja rent av hatar. 
ja klarar me påriktit int utan dej. ja ha själv känt mej konsti, å int hitta mitt rätta jag dihe senaste 2-3 dagan
allt känns så meningslöst utan dej. att ja älskar dejj så sakens mkt böri ja märk själv nu också. att ja sku va utan dejj kommer ja int å klar av.
bara fö att man lyssnar på nån eminem låt så ploppar du upp i huvu direkt, ja sir en bild framför mejj där du sitter å sjunger me. 
samma sak me 50 cent - ayo technology, där du kan varenda jvla ord. 
jag har påsant aldrig haft såhe starka känslor fö nån. ja ha aldri fösökt såhe mkt fö nån. 
ja ha aldri fösökt å ge så he mkt ti nån. jag ha aldrig älska nån så he mkt som du. ja ha aldri tappa hoppe för dej. ibland kuna he kännas så tomt, men då kom alla dide känslona tibak å hoppe kom fort tbx. he vänd så snabbt,turen ha allti komii tbx me dejj.
jag kan int finn orden hur ja verkligen känner födde. för he bara ploppar upp en massa känslor å minnen me dejj hela tidin då ja ska skriv.
ja kan int si mejj själv utan dej.. he bara så. ja e int done yet
mina känslor å allt dras just ti dej.
å int nå annan. kan int tänk mejj me nån anin än du.
mina känslor ropar åt mig
'' lena ! upp medde, du vet att du kan, ja sir du vill ha an, fösök int å dölj e ! ''
å hödu.. ja vill int bara kast bort allt dehe som ja ha satsa på. då sku allt kännas så meningslöst å ja vet påriktit int va ja sku gör längre.
he dejj ja vill ha, å du vet he själv gullevännen.. älskar dej
å att ja sku klar mejj utan dejj, nej fan heller. sir hellre mig själv död.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar