fredag 22 april 2011

Älskar dig..

Alltså på riktit nu.. var fan är problemet ?
Vart ha den riktiga du fari ? känns som int du alls e samma person , även jag har väl förändrats, det säger alla.
Ja orkar int bry mej, då he du ja vill del allt med.
Ja minns varenda jvla ord som du ha sakt åt mig,allt.
ja har kvar alla sms av dig, ja har kvar alla bilder av dig, ja har kvar fb-meddelanden.
ja har kvar allt !
vet int var man ska böri då he så mkt som ska ut

den 29 januari kl. 09:59 Anmäl
fyfan va du va söt♥
den 29 januari kl. 10:38 Anmäl
kan du skick ti min tele va du tyckt om me då :) vill träffas igen ja :)
den 8 februari kl. 12:32 Anmäl
Älskar dej sötis ♥

den 13 februari kl. 19:08 Anmäl
Du er bästa som ha hänt me....♥
tror du ja verkligen glömmer såntde ? :(

ja älskar dig, fyfan om it ja gör e, nästan så he svider i min själ.
ja skiter i fast alla kan si heje,alla vet endå, ingen ork bry se na mer att e vi 2.
ingen säger nåmer, alla håller sin jvla käft fast, di vet ja int jer opp.
ja e int en sån person som ger opp i första tage.

första jvla gången ja så de
ja tog min chans å fråga om du känd min bror
vejt du hu freaking jvla stolt ja va fö att ja fråga ?
du adda me, å vi börja tal
automatisk föll ja födde,
29 januari ,ja minns fortfarande hede datume då vi va ut , du satt å höll omme, du bet me i tröjjon, thaha, gullit..
vila du ALDRI sko släpp tage,never never
ja kännd mig trygg i din famn..
å när vi for i din bil, vi satt å höll hand nästan hela tidin..
snälla spol mig tibax

20 januari blev vi ilag.
3 månader va e i onsdast
di 3 bästa månaderna i mitt liv
men he som att lågon sku ha släcktest..
å ja e rädd att fölor de.. däfö e ja som ja e..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar