tisdag 16 mars 2010

Lat ...

Låt mig säga såhär,jag är JÄVLIGT LAT ! fyfan jag får faktiskt skärpa mig , jag uppdaterar inte längre ;O jag undrar faktiskt varför jag inte uppdaterar när jag inte har något att göra..usch jag är så tråkig och konstig ! MEN NU SKA JAG TA MIG I NACKSKINNET OCH SKÄRPA MIG ! skall faktiskt börja uppatera nu VARJE DAG! annars får ni klaga på mig om jag inte uppdaterar varje dag ;D berätta nu vad jag har gjort på sistone ;D

LÖRDAG

Jennie kom till mig på kvällen :) vi fixade oss och åkte till socken ;D Jennie skulle nämligen sova över hos mig eftersom att Mamma och Pappa åkte borta ;D men iallfafall så var vi inte så länge vid socken.. åkte hem till mig där 11 tiden. Då checkade vi tv, där kom Bruce den allsmäktige ;D
Jag och Jennie laddade upp med chips,godis,rostade bröd med nötchoklad på och Coca cola och satta oss och checkade den ;D vi gick och lade oss där halv 2-2 :P

SÖNDAG

gjorde inte alls så mycket, Jennie åkte hem där 3 tiden.
Jag gjorde inte så mycket senare på kvällen, satt fö det mesta och kollade på den Koreanska Dramam You're beutiful :) Nu har jag bara 1 Episode kvar ;D tihi

MÅNDAG

skolan, usch

TISDAG

skolan. :P och nu gör jag inte heller så mycket :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar