torsdag 4 mars 2010

Länge sedan

Hejsan alla bloggläsare där ute ! Jag har faktiskt inte bloggat på ett tag nämligen ! men tro inte att jag har givit upp med bloggningen för det :) Har bara hålit upp lite. Jag har nämligen inte haft ork att blogga alls, ingen lust så att säga ! Men nu är jag på g igen ! Humöret på topp nu så sitter jag inbäddad i sängen med min laptop i famnen och skriver detta blogginlägg, samt chattar på msn :) På sista tiden har jag inte alls gjort så mycket ! Nu just har vi sportlov.. Tråkigaste sportlovet ever! nästa år skall jag runt påsken till Levi ! där skall jag försöka sköra Snowboard ! jag tror det är lätt faktiskt ! Bara man vet hur man skall köra åt sidan och hur man skall använda kroppen och åt vilket håll man skall vrida den så tror jag det är ganska lätt ! men nej jag tror däremot inte att jag kommer vara ett proffs första gången jag står på snowboarden och skall försöka köra nerför backen ! allt tar sin tid ! däremot kan det var lättare om man har åkt skateboard förut :) skulle jag tro ! där är ju vridningen i kroppen likadan ! men skateboard har ju hjul men..ääh får väl se det då ! jag som verkligen villa åka skateboard detta år.. men inte försent ännu ! får se senare..
BTW..imorgon bär det av till THE CITY med jennie :) (enaktivblogg.blogspot.com)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar