fredag 19 februari 2010

Fredag

Äntligen Fredag :) Skönt.. Det känns som att veckorna bara går snabbare och snabbare ! Så njut av tiden medan den varar ;D iallafall. På måndag byter vi till period 5,tänk SNART så har jag gått ut 8:an men det känns som jag just har börjat typ . Men men.. vi har Hissa och Modde i period 5. usch ;O de två ämnena jag verkligen INTE gillar. Men det skall väl gå bra endå hoppas jag ! :)

nu till vad jag har gjort idag.
Vaknade kl halv 8 och steg upp. senn fixade jag håret och klädde på mig och gick till bussen.
I skolan hade vi

- Tillval (Musik) 2 timmar

-Geografi - kollade film.

-Matte - räknade

-Tillval (Tyska) 2 timmar - eeeh :P vi lärde oss nya saker typ..

Sen var det bara att åka hem :D jihuuuu.
Ikväll skall Jag och Jennie till S-market (handlin) och samla ihop pengar (vi måste åka för att vi skall bli konfirmerade) :D haha jennie och det vill vi ju ! vi vill ju få ett riktit glaaas på messomarin :D jaja lol ingenting ni behöver bry er om ;D haha.. Men nu skall jag snart gå och äta mat sen skall jag ta mig till s-market. Skriver väl senare ikväll :)

CHA CHA


3 kommentarer:

  1. HAHA :D :D
    JANÅ "GLAASET" FÅR VI INTE MISSA !

    SvaraRadera
  2. haha janå he :D lol ja vet int hu ja ska svar på din kommenter så ja skriver jeeeeeeeerr

    SvaraRadera