torsdag 18 februari 2010

I'm back

TJENA,I'M bäck ! nu har jag lagat en ny design. vilket jag tycker är mycket bättre än min förra ! kommentera vad ni tycker vetja !
idag har jag btw varit i skolan. Vi hade fysik prov,jag tror det gick bra. Eller det kändest sådär..Får väl se resultatet sen då :) Vi hade även geogrrafi.. och när vi kollade film så bröt branalarmet ut. Men alla var så inne i filmen så vi trodde att brandalarmet bröt ut i filmen ^_^lite efter :D haha jag var också en av dom :p
Men iallafall. Jag har lovat mig själv nu att jag skall börja blogga dagligen ! ( om ja hinner varje dag så att säga) och jag hoppas jag lovar det ;O ^^ men men .. nu skall jag göra hårinpackning i mitt löshår ,för det är så trassligt så ! jag skriver lite senare ikväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar