måndag 4 januari 2010

Ny tröjja ;D

cha cha :) Idag vaknade jag 11, men gick å lade mig igen fast jag inte fick fö dadi. MOHAHA ja gick och lade mig när han åkte till jobbet igen x) och sen så vaknade jag 15 äver 2 :D haha :D jag fick mina 11 och en halv timmars sömn iallafall :) skulle varit irriterad och sur om jag hade stigit upp 11.hade bara sovit 8 timmar då..gick och lade mig igår 3 :) somnade då också ungefär..tror jag..För man vet aldrig när man somnar : ) läste det.. och man vaknar alltid upp 5 gånger om natten :) man minns det bara inte.för man vaknar upp i början av sömnen. + att man bara minns dom drömmarna man har drömmt i slutet av sömnen. och vet ni också vad ? Vi vaknar av oss själva för att vi har en biologisk klocka i hjärnan som styr när man ska somna och när man ska vakna.Därför vet man aldrig när man somnar.
Men iallafall :D JAG HAR FÅTT EN NY TRÖJJA FRÅN GINA TRICOT SOM MAMI HAR BESTÄLLT :D JAG ÄLSKAR DEN <3333 :D hihi den är rosa och det står med stor text på den '' OVER AND OUT''
bild kmr lite senare på den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar