måndag 18 januari 2010

Måndag

idag är det måndag. idag hade vi relgionsprov i skolan.dt gick väl sådär. läste igår på natten, fakta fastnar alltid bättre på natten för mig. jag glömmer inte bort det :) vi fick ut finska proven också :) jag fick 8+ och 6+ i de proven ^^ ganska nöjd nog :) brukar alltid få en 6a i det så.. :D haha fastän jag har finsk mamma :D lol :D hon borde ha lärt mig finska när jag var liten så skulle jag kunnat det utantill nu :) men nu till en sak jag tänkte berätta !

imorgon skall jag ha frågestund :D så alla så får fråga mig en fråga eller flera frågor .. hoppas verkligen ni frågar massor !

Nu skall jag ta en varm dusch <3 sen skall jag börja krypa ner i min sköna säng ! btw imorgon skall jag göra om min design så ni har något att se fram emot ;D

1 kommentar:

  1. du ji ganska så häärli tu hödö,väitdö he!?:D

    SvaraRadera