tisdag 8 mars 2011

Vill färga håret


yep så är dt, har så kallat abstinensbeväär :D hahah nej men.. vill ha en annan färg än röd/brun nu..börjar bli tråkigt ! och kan inte ha mina svarta hårförlängningar som jag gärna vill ha. håret ser verkligen udda ut.. Men det kräver att man har en bra hårdag då också så allt ska se bra ut -.-''
vill ha svart hår igen.. ska jag färga dt ?
vill satsa på blåsvart :D here i come emoooo ! haha nä..

men har ju haft alla möjliga hårfärger alla dessa år ..
brunt svart hår och orange randiga slingor. :S svart,rödlila brunröd blont orange svart blåsvart
rött

här kmr några bilder på alla färger. (inte alla) eftersom blont hade jag ju i lågis så haha knappast har jag bilder på det skitfula korta håret !
första bilden är från 2010 i januari, där jag hade svart hår och hårförlängingar

andra bilden är från lågis,kort brunt hår , (min egen hårfärg) ignore this pic







tredje bilden är hur jag har håret just nu, rött hår.


fjärde bilden är en blandning mellan brunt och rött hår som jag hade 2008

femte bilden är från 2009 där jag hade vanligt svart hår :)

sjätte bilden är då jag hade orange hår, har haft det förut en period

sjunde bilden är då jag hade blåsvart hår
+ en bild då jag hade svart hår..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar