lördag 26 februari 2011

Jag saknar dig..jag saknar ditt inre

Jag vet inte riktigt var jag skall börja detta inlägg,tankarna rullar bara runt, vet inte vad jag riktigt håller på med. Sanningen är att jag är djupt förälskad i dig,jag är så förälskad i dig så jag går runt och tänker på dig dag ut och dag in, du finns över allt. Din doft åv din parfym och doften av dina doftgranar finns fortfarande kvar på min tröjja. Varje gång jag tar på mig den tänker jag på dig och ditt crazyga humör. Humöret jag älskar, jag älskar dig som person, ditt söta leende, hur galen du kan va somliga stunder, ja älskar ditt utseende, ja kan int hitt ett enda fel, jag kommer int hitt någå fel hlr..Va så säker, Å hödu du får int ge upp, fö ja tänker int ge upp, ja ha tala me dig så läng så he går int att få dejj ut ur min brain. Ja minnns första gången ja såg dig, hela min kropp förvandlades till spagetti, kunde inte andas kunde inte gå. Senn fick ödet avgöra hur det gick, Jag har tillbringat så mycket tid med dig redan och bara 1 ½ månad har gått. Jag kommer aldrig glömma den gång när jag var ut med dig, vi satt i bilen och du spelade låten Hello med Lionel Richie, du sjungde med, du kan ju alla låtar utan till, men du verkligen berörde mig på ett sätt ingen annan skulle kunna göra. När du sjöng och du kolla rakt in i mina ögon, som om du såg rakt igenom min själ, du höll min hand. Du viskade i mitt öra '' I love u'' det gick vibratioener genom hela min kropp Jag vill aldrig släppa dig, jag lovar. Jag lyssnar alltid på den låten när jag saknar dig. Det går inte en dag utan att du kommer in i något ämne när jag pratar . Och jag saknar dig, det är som om du skulle ha försvunnit men ändå inte, du finns fortfarande kvar, men dt känns som du skulle ha gett upp. snälla..du får inte ge upp. du måst kämp för att nå fram. Man lyckas int alltid med en gång, utan he kmr allti hinder i vägen, man måst fösök ta se över di, å då går he bättre. Jag älskar dig, du är som en liten nallebjörn som man hade när man var ett litet barn som man inte kunde släppa taget om. Du är så mysig när man kramar dej, dina kramar är så mjuka <3>jag känner tårarna sakta fall ner för kinden jag älskar dig mkt att dt gör ont i mig, är svårt att ta till sig allt ? förlåt om jag har varit för påå hela tiden, men jag kan inte göra något åt att mitt hjärta och mina känslor dras till dig. Jag tänker kämpa tills svetten och tårarna rinner på mig. Du kan ta mig när du vill, jag kan bli din nu och för alltid. jag lovar dig. jag tänker inte såra dig. Det här inlägget är tillägnat dig, vilket jag tror du förstår. Jag försöker bevisa jag verkligen älskar dig,jag kan heela dig om något går fel, mig kan du lita på. Du kan man inte såra, även om du sakt jag gjort det flera ggr, det var absolut inte meningen, jag vill verkligen inte göra dig illa.Jag minns alla de gånger jag vart ut med dig. ditt humör när du byter låt och sjunger som en galning, kan inte sitta still, haha.. det vill jag uppleva fler ggr.. du får mig att må bra, jag blir så glad av att bara höra din röst och ännu bättre att se dig,du har ingen aning...
Jag älskar dig <3
till dej..

I've been alone with you inside my mind
And in my dreams I've kissed your lips a thousand times
I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You're all I've ever wanted, my arms are open wide
'Cause you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much, I love you ...
I long to see the sunlight in your hair
And tell you time and time again how much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Hello, I've just got to let you know
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely, or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying, I love you ...
Hello, is it me you're looking for?
'Cause I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying ... I love you




Och alla rykten som går, snälla jag orkar inte med att folk orkar ta saker så hårt. Jag blir så helvetes pissed off att jag kokar av ilska att folk VERKLIGEN ORKAR bry sig vem JAG är med ?! hur fan tror ni att dt känns när ni spider ut skit rykten som inte stämmer ? men vet ni vad, jag GÖR VAD JAG VILL utan att NI ska LÄGG ER I ! jag bestämmer väl om mitt liv å int ni ? jag gör min val precis som ni gör. hur fittit tror ni e sko kännas om ja sko sprid ut skit om ni sjölv ? huh, int så bra va ? vänt bara, snart kommer e no fan tibak, å vänt bara ! ja säger he, VÄNT BARA. vitto -.-''

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar