torsdag 1 oktober 2009

Schena Schena


Hej på er alla ! har inte bloggat på länge, tyvärr har jag inte haft tid ! men jag bloggar så fort jag kan ! Idag fick vi ut betygen.. jag fick 5 i KEMI 0o och 7 i modde :P Men jag skall ta omtentamen på Kemi på tisdag.. Skall nog höja det till en 7:a som jag hadde det förut på betyget ! Inte rolit med femmor på betyget..
Imorgon är det fredag jag längtar så :D imorgon är det socken ! yes ;) jag skall färga mitt hår i helgen med.. Skall färga det blont..(slingor och ränder) får se hur det blir :P inte helt blond :D ...det skulle jag inte heller passa i .. eller vem vet fören man ser det med egna ögon ? :)
Nu har jag gjort alla läxor.. Har bestämt jag skall börja skärpa mig med läxorna.. det går bara neråt och neråt.. så är det då man är lat..

BTW. skall lägga till några länkar till andra bloggar som ni kan besöka :D
Men ha det bra ! Puss o Kram / Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar