söndag 9 augusti 2009

Happy & Saknad

Hej'ä ;)
igår va ja på Diggiloo i Åminne ! SKIT KUL ! SATAN JA TÄNKT SVIMM DÅ JA SÅG OLA PÅ NÄRA HÅLL :DDD, satan an e snygg å han e så bra !
nå iallfall. si att jag e medlem på hans hemsida. och för några år hadd ja sakt å honom såhär:
ola ! Kom till finland och sjunga ! vill verkligen ha hit dig,till Åminne.
Kram /Lena
han svarade: Jag skulle gärna vilja komma till finland och sjunga, vi får se närmare ;) hoppas verkligen på dt
Kram ola
OCH SÅ KOMMER AN ! :D ja fick hans autograf tackvare Sandra som hade långa armar och hjälpte mig att få en :) jag fick även hans fingeravtryck på kortet det synns :D på bläcket*SKYT*
Men gud nu saknar ja faktiskt att si an ! ja vill tbx till i går Lördagen den 8 augusti 2009
alltså ja dödd ju då an kolla in i mina ögon då an uppträdd,ja måsta kåll bort :D
åså vet ni caroline af ugglas.Så he va en komiker som va där :) han va där förra åre å :) å han klädd ut se ti hon ,haha
åså klädd han ut se ti hon som vann svenska melodifestivalen :D å när han tog bort klännigen så
han hadd typ hu ska man säg en simdräkt under :D å sting typ *haha* gud va ja garva: å i samma ögonblick kolla ja på Ola, å han kolla på mj å han skratta tbx :D haha l0l ! yey ja ha fått han att skratt tackvare mina bra ögonkontakter ;) som sakt ja kolla på ola då ja skratta å han kolla på mig å skratta tbx ;) ja har no e bra ja ! Satt å kolla på ola hela tidin å han kolla tbx å :D MEN JA VILL TBX ! alla andra artister var också jätte bra ! hoppas Ola kmr nästa år också <3 bilder kommer senare kramar Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar