torsdag 26 februari 2009


Har inte bloggat på flera dagar,sori :) Men på tisdag gjorde jag inte något spec, förutom att på kvällen åkte jag till jennie och sovde där :) På onsdag steg jennie upp före mig, där kvart före 10, jag sovde till 10, hehe kan sova till 3 om jag är ensam hemma och får sova ifred.. Men vi gjorde frukost åt åss, sen åkte vi till byn och köpte lite godis, sen åkte vi till jennie igen för hon skulle hem och duscha för hon skulle till Sax Dax och klippa sig.. vi åkte dit. Jennie hade tappat sin jvla telefon på vägen så hennes mamma fick leta efter den, efter det åkte jag hem . var på datorn och inte gjorde så mkt. senare på kvällen åkte jag till stan, köpte hårfärg för jag skulle färga mitt hår på torsdag.. Gonatt :)


TORSDAG

Vaknade där 12 tiden gick upp och åt frukost,åt mat där 1 tiden, gick och duschade ,åkte till Jennie 2 tiden , hon färgade mitt hår svart, Bra resultat, kommer någon bild senare :) hon kom till mig senn på kvällen, vi kollade film (MEANGIRLS (Y) ) jennie åkte hem 9 tiden , hon skall till himos imr så. och nu sitter jag här och klockan är just 12, skall snart gå och lägga mig

Puss <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar